Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
PortalSSM.ro Un produs marca Rentrop&Straton
Portal actualizat la 19 Apr 2024

Ministerul Muncii: informatii despre pensii oferite la "Telefonul Verde"

Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice lanseaza TelVerde
 
0 800 86 86 22 este numarul de telefon gratuit, apelabil din oricare retea, la care cetatenii pot obtine informatii specifice domeniilor MMFPSPV;
Serviciul de telefonie 0 800 86 86 22 este disponibil de Luni pana Vineri, intre orele 09.00-22.00.
 
Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice lanseaza, astazi, serviciul telefonic de informare TelVerde. Este vorba despre o linie de acces direct la informatiile specifice domeniilor gestionate de MMFPSPV, si anume:
politici publice;
pensii si asigurari sociale;
asistenta sociala;
protectia persoanelor cu dizabilitati;
protectia drepturilor lucratorilor;
protectia sanatatii si securitatii in munca;
protectia drepturilor copilului adoptii;
legislatia muncii.
 
Scopul acestui serviciu este acela de a facilita accesului cetatenilor la informatiile din domeniul social, in vederea cresterii transparentei administratiei publice si a cresterii increderii cetatenilor, prin simplificarea barierelor administrative si prin reducerea timpului alocat furnizarii acestor servicii.
"Prin TelVerde, oamenii vor primi informatia mult mai repede si vor sti unde sa se adreseze pentru a-si rezolva o problema sau alta. Este important sa simplificam accesul oamenilor la informatiile dorite", a declarat ministrul Rovana Plumb.
 
TelVerde este un serviciu telefonic gratuit si va functiona utilizand o baza de date formata dintr-un set de intrebari frecvente si raspunsuri clare pentru fiecare domeniu in parte. Raspunsurile furnizate de catre operatorii call-center-ului sunt elaborate de MMFPSPV si vor fi actualizate permanent in functie de feed-back-ul primit din partea cetatenilor.
 
In cazul in care raspunsurile la intrebarile formulate de public vor necesita un timp de consultare cu experti ai ministerului, solicitarea va fi transmisa electronic persoanelor abilitate din cadrul MMFPSPV si va fi solutionata conform procedurilor de comunicare aprobate.
 
Informatii utile:
 
In anul 2013, MMFPSPV a primit 38.892 scrisori oficiale si petitii in baza OG nr. 27/2002 si alte 460 solicitari in baza Legii 544/2001. In acelasi an, au fost solutionate 1.123 petitii adresate de catre cetateni pe contul pilot de facebook al MMFPSPV si au au fost acordate 230 audiente.
 
Implementarea serviciului TelVerde se realizeaza prin proiectul "Modernizarea serviciilor publice de informare si relationare cu cetatenii, din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice" - cod SMIS 13264, proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007 - 2013, Axa prioritara 2 – „Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare", Domeniul major de interventie 2.2 „Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor".

Sursa: legislatiamuncii.manager.ro
 

Newsletter InfoSSM

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul InfoSSM si primesti cadou Raportul special "Supravegherea starii de sanatate a personalului"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016


x