Instruirea in domeniul Situatiilor de urgenta in cadrul firmei cu 1 angajat
valabil la 24 Ian 2017
Intrebare: Firma desfasoara numai activitati de prestari servicii catre terti si are un singur angajat. Va rog sa precizati cum se procedeaza in acest caz cu instruirea in domeniul Situatiilor de urgenta (cine o efectueaza, cine verifica, cine intocmeste tematica etc.) si daca este necesar sa fie intocmite documentele precizate la art. 20 alin. 2 din OMAI 163/2007, avand in vedere ca sediul firmei este intr-una din camerele unui apartament de locuit.
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 24 ian 2017.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter InfoSSM
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul InfoSSM si primesti cadou Raportul special "TOP 10 cele mai controversate spete din sfera SSM"!
Articole similare
Dec212017
Procedura de obtinere a avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu
de Portal SSM
valabil la 21 Dec 2017
Mai162016
Organizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor
de Portal SSM
valabil la 16 Mai 2016