Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
PortalSSM.ro Un produs marca Rentrop&Straton
Portal actualizat la 25 Apr 2024

Obligatiile angajatorilor si drepturile angajatilor cu privire la securitatea si sanatatea in munca

Angajatorii din Institutiile Publice au cateva obligatii majore cu privire la evaluarea riscurilor pentru salariati, potrivit Legii nr.319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca.    

Printre obligatiile angajatorilor, cu privire la evaluarea riscurilor pentru angajati, se numara:

- organizarea evaluarii riscurilor;
- participarea la evaluarea riscului si punerea in aplicare a masurilor de prevenire si protectie rezultate in urma evaluarii;
- selectarea persoanelor care efectueaza evaluarea, asigurandu-se de competenta lorl
- consultarea cu lucratorii/ reprezentantii sai in legatura cu organizarea evaluarii riscurilor si cu persoanele care efectueaza evaluarea;
- asigurarea ca elaborarea fiselor de evaluare a riscurilor este realizata si prin consultarea lucratorilor/reprezentantilor lor;
- asigurarea ca toate persoanele afectate de riscuri sunt informate in legatura cu pericolele la care ar putea fi expuse, precum si masurile de protectie necesare pentru evitarea acestora;

Drepturile angajatilor cu privire la evaluarea riscurilor, conform Legii nr. 319/2006 - Legea securitatii si sanatatii in munca:

1. Sa fie consultati cu privire la organizarea evaluarii riscurilor si a persoanelor desemnate pentru aceasta;
2. Sa participe la evaluarea riscurilor;
3. Sa fie consultati in elaborarea fisei de evaluare;
4. Sa poata semnala riscurile observate, echipei de evaluare;
5. Sa fie informati despre riscurile existente si masurile ce trebuie adoptate pentru eliminarea sau micsorarea lor;


Autor: Ioana Stoica

Newsletter InfoSSM

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul InfoSSM si primesti cadou Raportul special "Supravegherea starii de sanatate a personalului"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016


x